niedziela, 24 sierpnia 2014

WIELKIE OTWARCIE BLOGA O GEJPOPACH


WITASZKI!
.z tej strony decay.

Długo zastanawiałam się nad tym, czy stworzyć jeszcze jeden blog z opowiadaniami, czy też może darować sobie to przedsięwzięcie i dalej nie robić nic (kilka poprzednich stron nigdy nie ujrzało światła dziennego). 
Jak widać wybrałam opcję numer jeden i w sumie nie żałuję. Udało mi się stworzyć prosty, funkcjonalny szablon, wena wraca z długich wakacji i myślę, że teraz będzie już tylko lepiej.

Blog "SHIP YOUR LOVERS" poświęcony jest mojej skromnej tFUrczości, która zawiera opowiadania o przeróżnych parkach z gejpoplandii. 
Aktualnie, ponad życie uwielbiam Markson (Mark i Jackson z GOT7), Kaisoo (Jongin i Kyungsoo z EXO), Daejae (Daehyun i Youngjae z B.A.P), Changsik (Changsub i Hyunsik z BTOB), Rabin (Ravi i Hongbin z VIXX) i Myungyeol (Myungsoo i Sungyeol z Infinite).

Nie czuję się za bardzo utalentowana w kierunku pisarstwa (z resztą samemu zawsze ciężej stwierdzić, jak jest naprawdę), ale chciałabym się rozwijać. Moim guru w tej dziedzinie jest zdecydowanie Stephen King, więc nie zdziwcie się, jeśli zasypię Was w odpowiadaniach nadmiarem opisów. 
Staram się jednak opisywać w lekki sposób, bo wiem, że zbyt ciężka pisanina, przepełniona trudnymi  do zrozumienia wyrazami może być czasem jak cierń w tyłku. 

W następnym poście pojawi się pierwsze opowiadanie. One-shot, który zaczęłam pisać sporo czasu temu i tak naprawdę dopiero teraz go kończę. 
Daejae. Jae jako pisarz i Dae jako miły gość. Inspiracją była piosenka Delty Goodrem - Last night on Earth.

Cóż, na razie to tyle z mojej strony. Mam nadzieję, że blog przetrwa i przy odrobinie szczęścia doczeka się choćby kilku czytelników.
Pozdrawiam Was i zmykam. 
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy